15 februar, 2012

Vinterferie


Vinterferien bliver, for mit vedkommende, nydt i fulde drag. Jeg synes at jeg har brug for afslapning og hygge, og har derfor kun arbejdet i mandags, så nu står den på tv hygge og det der hører med, yes! I mandags var jeg også på restaurant med en nær veninde. Vi var på en fin sushi restaurant, Sora Sushi i Silkeborg, hvor der var buffet, yes! Men ikke nok med det, man skulle ikke engang op til et tag-selvbord, næ nej, tjenerne kom med et nyt fad med lækker sushi hver gang man havde tømt et fad! Genialt koncept, men nøj hvor blev vi bare mætte, alt for mætte. Jeg nuppede lige et billede af det mindste fad som vi fik til sidst, for at vise hvor lækkert det faktisk var - kan varmt anbefales!


Jeg har også nået at smutte i genbrugsen her i ferien, hvilket egentligt var meget heldigt. Jeg fandt denne dejlige strik, i en ubestemmelig lilla/grå/blå farve og dette tørklæde plus et lille hårspænde. Jeg gav alt i alt 30 kr. - det må man vidst sige er et kup! Jeg bor allerede i min dejlige strik, siden jeg har købt den. Så en tur i genbrugsen kan også anbefales her i vinterferien, samt en cykeltur i det dejlige, dejlige vejr, som det er idag. Inden det begynder at sne igen, det er jo trods alt 'vinter'ferie. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar