03 februar, 2012

Finally

sneakers New Balance U420 Marineblå
Det er fredag aften, hvilket for mit vedkommende er lig med hygge foran fjernsynes med mor og en pose slik, mums! Derudover har det også resulteret i netshopping, hvilket idag er okay, synes jeg, fordi jeg bruger penge på noget som jeg har ønsket mig i lang tid... Jeg har i rigtig lang tid gået og syslet over om jeg nu skulle købe et par New Balance sko. Hvilket man også kan se i et tidligere indlæg. Men nu har jeg endelig gjort det, og købt disse lækre New Balance U420 i marineblå og limegrøn. Jeg syntes at det var rigtig svært at finde et fint par i min størrelse (38), hvilket egentligt ikke er en nyhed. Men disse havde spartoo heldigvis på lager i min størrelse- yes! Så nu glæder jeg mig bare til næste uge hvor jeg modtager dem af det søde postbud. :) Håber i alle har en dejlig fredag aften derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar