18 februar, 2012

Min inspiration


Når det kommer til bloglæsning, følger jeg flere forskellige blogs, både nogle omhandlende livsstil eller boligindretning eller mode eller andre ting. Men når det kommer til tøj og måder at bære det på, bruger jeg tit disse bloggere til inspiration. Jeg elsker når personer har mod til at udforske og prøve nye ting af, og det synes jeg også at de tre tøser her er gode til. Især Isabella Thordsen er god til at afprøve nye fede ting, tit i kombination med secondhand tøj eller accesories, så fedt! Det med at mikse ting sammen, for eksempel af nyt og gammelt, er den smukke Angelica Blick også så sej til. Man kan virkelig nå at blive misundelig over mange af de ting hun bærer, og måden hun bærer tingene på, på de mange forskellige fine billeder hun får taget. Hvad jeg synes er fint ved Emily Salomon er, at hun er meget sig selv og nede på jorden, i en sådan grad, at man virkelig kan fornemme at hun hviler meget i sig selv. Og det viser hun også i sine 'look of the day' billeder, som tit er præget af en god stemning og et smil, meget menneskeligt og rart!

Men disse tre blogger er som sagt blot et par eksempler af de jeg følger, men jeg ville lige anbefale dem, til de der uheldigvis ikke skulle være stødt på dem endnu, selvom det nok er de færreste, da jeg mener at alle tre har vundet en eller anden form for modeblog pris. Meget velfortjent! Originaliteten ved alle tre, er ikke til at tage fejl af. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar