16 februar, 2012

How to sneak through the summer


Okay, kikset ordspil i overskriften, men kunne ikke dy mig, da jeg først havde tænkt på det (: 
Men det svarer faktisk ret godt til hvad dette indlæg er om. 


Jeg går nemlig, ligesom Nanna var, på jagt efter nogle nye sneakers, da mine røde New Balance er ved at være ret slidte. 
Derfor undersøger jeg for tiden, hvilke muligheder der kunne være som erstatninger. Men jeg har fået sat mig i hovedet at det skal være en form for sommersko. Så der må gerne være nogle lyse farver på, helst helt lyse, men der arbejder netbutikkerne lidt i mod mig. 


De overstående er nogle gode bud, men har stadig ikke fundet de helt rigtige til at gå gennem sommeren med ;) Så jagten fortsætter! 
Og forslag er selvfølgelig værdsatte :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar