07 februar, 2012

Ferie!


Som jeg tidligere har givet et lille hint om her på bloggen, har jeg gået og sparet op i seneste måneder og de penge har altså skulle gå til en rejse med min dejlige kæreste. :) Jeg glæder mig tosset meget og har trængt til det i så lang tid, så nu er det bare rart og trygt at fly og hotel biletterne er købt og ligger klar! Vi rejser fem dage i påskeferien til Lissabon, hvor ingen af os har været før og vi kender ingen der har erfaring med at være på ferie der, så det bliver meget spændende hvordan det hele kommer til at blive, men jeg er næsten sikker på at det kun kan blive godt, når man egentligt ikke har nogle forventninger, i og med at man ikke helt ved hvad man går ind til. Men jeg er allerede ved at kigge på portogisiske gloser, så vi kan kommunikere en smule dernede, eller nok mest fordi jeg slet ikke kan vente med at komme afsted! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar