23 februar, 2012

Kultur kultur kultur





Jeg er ikke den mest kulturelle person, men når der så er en udstilling, som jeg finder interessant kan jeg godt lide at udforske dem.
Og det er rent faktisk blevet til en del kultur for mig, da jeg både var på museum i København, og da jeg var i sommerhus.
Billederne er fra da jeg i ferien var på Glasmuseet i Ebeltoft, hvor vi har sommerhus. Dette er vi faktisk ofte, når vi er der ude og jeg elsker det faktisk. Har altid været meget fascineret af glas, og den måde man kan få så smukke ting ud af det. Og det var ingen undtagelse denne gang, og vil helt klart anbefale folk at tage derind, hvis man godt kan lide kunst som ikke er helt så traditionelt (:
I København var en veninde og jeg taget på kulturudflugt til Northen Women in Chanel – udstillingen på Designmuseet. Det er en utrolig flot udstilling, og jeg synes man kunne mærke den der Chanel vibe i hvert billede. Har dog ikke nogle billeder derfra, men det er der jo på alle andre blogs som har været der ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar