03 maj, 2012

Dagens - engang

Som overskriften så fint påpeger, så er dette dagens billede altså ikke taget idag. Jeg kan faktisk ikke engang huske hvornår det er taget, men never mind. Fact is, at jeg fandt ud af at min gamle cowboy skjorte, som jeg købte for flere år tilbage i en genbrug til 25 kr, (jeg husker på mine bedste køb), passer skønt til min strik fra Only. Jeg synes i hvert fald at det fungerer fint.
Vil gerne undskylde lidt for min konstante posting af iphonebilleder, men det er bare så meget lettere med den end at tage billeder med kameraet, og derudover er kvaliteten stort set den samme, så derfor! :)

I aften er der late nigt i Silkeborg, så der tager jeg ned til lige om lidt med min søde mor, og jeg glæder mig lidt, man kan jo næsten ikke andet når vejret er så fantastisk! Og forresten har jeg brugt rigtig mange penge igår, på en speciel ting, den skal jeg nok vise snart ;)
Håber i andre også har nydt dagen og stadig gør det, med aftensol og varme hveder, mmmh!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar