05 maj, 2012

New leather


Mit nye køb. Er simpelthen så glad for denne nye jakke fra Gestuz. Har i lang tid sat mig for at købe en læderjakke, men enten har pengene ikke lige været der til det, eller også syntes jeg bare ikke at jeg kunne finde den jakke der lige er mig. Men endelig faldt jeg over den her, og jeg bor nærmest i den nu, den er så lækker at have på og dufter skønt af af frisk læder, mmmh. Til gengæld måtte jeg også smide 1900 kr efter den, og av det gjorde ondt på kortet da den skulle igennem, men nu er jeg så glad for at jeg gjorde det. Får garanteret brugt den en del her til sommer med en tynd sommerkjole eller hvid dimensionstop. ;)

Er lige kommet hjem efter en hyggelig aften med kæresten igår og har derefter passet en sød kat. Nu vil jeg skynde mig at få lavet nogle lektier, inden jeg tager med min far ned i byen for at sejle med hjejlen i Silkeborgs havn. Det er så længe siden jeg sidst har sejlet med den, at jeg faktisk slet ikke kan huske det, så jeg glæder mig lidt, og glæder mig selvfølgelig til hyggelig far-og-datter tid. :)

Håber i også nyder denne skønne forlængede weekend derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar