19 maj, 2012

Spray tan-snak


Idag har jeg prøvet at få spray tan for første gang, og jeg var ret nervøs inden, fordi det jo som sagt er første gange OG skal til galla om bare to dage, så hvis det ikke gik så godt ville det jo være super ærgerligt...
Lige nu føler jeg mig nærmest som en neger, det er vildt så brun jeg er blevet! Så lige pt glæder jeg mig til at komme i bad og se hvordan det ser ud derefter, da det skulle fordele sig godt når man lige bliver skyllet under bruseren, plus at det overflødige farve bliver skylle af. Derfor sidder jeg bare og venter på at de der fire timer skal gå, så jeg kan komme i bad, og se hvordan det bliver derefter. Så vil jeg også lige lægge et billede ind. Hvis ikke det bliver idag, så bliver det i hvert fald i løbet af et par dage, og måske med min gallakjole på. 
Årh det bliver alt for spændende hvordan det kommer til at se ud! :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar