26 maj, 2012

Lørdag


Mh, det er lørdag med solskin og læseferie. Det er altså mums! 

Har startet min dag ud med en forfriskende løbetur, så lige nu sidder jeg og tager mig sammen til at gå i bad inden jeg vil smutte ned i byen for at mødes med en veninde og spise sushi på den bedste sushi restaurant, yes! Senere i aften står den på biograf tur med kæresten og hans lillesøster og nok lidt hygge foran TVet med melodi grand prix senere om aftenen. Så det tegner virkelig til at blive en skøn dag idag! Det eneste jeg godt kunne bruge lige nu, er skjorten på det ovenstående billede, som jeg, så dum som jeg var, har smidt ud, fordi jeg troede jeg ikke ville få den brugt. Men den er jo så smuk?? Farven og blonderne, ååh.. Jeg ved ikke hvad der gik af mig... :')

Håber i også får en dejlig dag derude, og nyder det solrige vejr :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar