23 maj, 2012

Les lanciers


Som lovet får i her et post af min gallakjole. Jeg endte med at købe en fra asos til blot 400-500 kr. Da jeg simpelthen er for nærig til at ofre super mange penge på en ting man kun vil komme til at bruge en eller to gange. Men på trods af den forholdsvis lille pris er jeg rigtig glad for kjolen. Jeg synes selv at den har en skøn farve, og så var den dejlig let og luftig at have på, hvilket var meget passende da der var høj solskin og over 20 grader! Skønt vejr, men også varmt i en bus uden aircondition, hvilket var hvad jeg, og nogle klassekammerater, ankom i. :)

Jeg endte også med at blive rigtig glad for min spraytan. På dagen da jeg skulle til Lanciers, og sidste skoledag, havde farven fordelt sig rigtig fint på kroppen, og jeg var ikke længere brunere i hovedet end på kroppen, så det var jeg så glad for. Og det var to dage efter jeg fik lavet farven. Alt i alt var det en skøn dag, som både var rigtig lang fordi der skete så mange ting, men også kort fordi det var en rigtig god dag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar