31 maj, 2012

Siden sidst


Gennem det sidste stykke tid er der sket rigtig mange ting jeg gerne vil fortælle om, og jeg skal nok komme til det. Men samtidig har jeg bare ikke haft tiden til det, så her kommer der et lille opsamlingsindlæg (:
Ovenstående billede er taget en dag min familie og jeg var gået på kræmmermarked inde på Tangkrogen. Bukserne er nye og fra H&M, mine er dog købt over trendsales da de var udsolgte inden jeg fik fingrene i dem. Er så glad for dem!

Men jeg har som sagt været til kræmmermarked, hvilket var hyggeligt, men hold da op, hvor skal man gennem mange underlige gamle ting før man finder noget godt.
Jeg har også i løbet af den sidste måned holdt galla på min skole og i søndags fyldte jeg 19 år. Underligt når alle ens venner fylder 20 omkring en (:
Jeg regner med at lave et indlæg omkring galle, altså kjolen, hår osv, også måske et kort indlæg omkring mine lækre gaver fra søndag.

I morgen begynder jeg endelig på mine eksaminer og derefter fortsætter det så bare indtil den 25. hvor jeg bliver student! Ret vildt (: Så indlæggende kommer nok lidt spredt alt efter, hvornår jeg har tid (:
Håber I hænger på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar