26 april, 2012

Gymnasieliv



Årh... Jeg synes at der er så mange ting om hovedet lige pt, og det hele kredser sig egentligt om gymnasiet, men også lidt fremtidplaner. Jeg har også brugt tid på fester og spas, som det kan ses på det øverste billede, som er fra den seneste gymfest med army tema. Billedet er forresten taget da jeg er kommet hjem, så er selv positivt overrasket over hvor frisk jeg ser ud! :')
Det andet billede har jeg netop taget, og det er af min nye gallakjole, som jeg er blevet rigtig glad for. Den er i en farve som jeg normalt aldrig ville gå i, men som gallakjole synes jeg at den fungerer rigtig godt, så jeg er så glad for den. :)
Jeg går også og bruger mange kræfter på at søge job til efter studentereksamen, så jeg synes at der er rigtig mange ting at se til. Men samtidigt er jeg rigtig glad for tiden, det handler jo om at holde humøret oppe i de pressede tider.
Lige nu sidder jeg i sofaen og hygger med min mor, og vil snart smage på en af de chokolademuffins som vi lige har bagt, MUMS.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar