14 april, 2012

Diamonds are a girl's best friend


Denne fine halskæde, sammen med et armbånd og et hårspænde som passer til, fandt jeg i gemmerne, og havde helt glemt at jeg havde dem...
Jeg har arvet smykkerne af min mormor, og det er ikke diamander, langt fra. De har sikkert ikke været særlig dyre, men historien bag dem er ret sjov og det er det der gør det betydningsfuldt for mig. Da jeg tog halskæden på fik jeg virkelig den der pigetossede følelse omkring diamander og sangen "Diamonda are a girl's best friend" fløj rund inde i hovedet, haha.
Jeg overvejer om jeg skal bære et eller to af smykkerne til galla, da efter min mening er så fine, og særligt er hårspændet og armbåndet ikke rigtig noget man kan bruge til hverdag. Hvilket jeg tænker at jeg godt kunne med halskæden, måske med en grå strik og jeans... Det skal lige overvejes ;)

Håber at i har en dejlig lørdag derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar