10 april, 2012

Skabs oprydning


Endelig fik jeg taget mig sammen til at rydde op i mit tøjskab - det trængte virkelig! Nu er der endelig lidt plads igen og plads til nye ting (meget vigtigt). ;)
Jeg er desværre alt for doven til at sætte mig ind i alt det der med at sælge ens brugte tøj, det er bare for tidskrævende osv, så derfor ryger tøjet altså i en tøjcontainer, derigennem er der sikkert også nogle der kan få gavn af det. :) 
Men sådan her så det ud, da jeg fik sorteret i alt det der skal ud. Og ja, alt det på billedet er det der skal ud, haha! Jeg synes i hvert fald at det er lidt vildt, men jeg havde bare så meget som jeg stort set ikke brugte, og så kan jeg bare bedre lide at der er mere plads til det som jeg faktisk bruger, også så jeg kan se hvad jeg har inde i skabet...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar