09 april, 2012

Billedstrøm fra min ferie

 Et par stykker af de mange duer i storbyen

Huse (udsigt fra hotelaltanen)

 Eksempel på de mange kakler, som var overalt(!)

Udsigt fra den flere tusinde år gamle ruin São Jorge

Jeg har ikke tænkt mig at overstrømme jer med billeder, selvom jeg eller så godt kunne gøre det, med mine over 350 billeder fra ferien - og ja, der var meget fint at tage billeder af, så derfor. ;)
Men jeg har blot plukket et par stykker ud, som jeg synes er gode til at repræsenterer Lissabon og Portugal.  Og vi havde en vidunderlig ferie, min kæreste og mig. Jeg kan kun anbefale at tage til Lissabon, specielt på en kærestetur eller ungdomsferie. Der er nemlig rigtig meget at se på, mange udsigtpunkter og flotte monumenter. Nattelivet er også ret vildt og der er altid hyggeligt i de små gader om aftenenerne, (selv mandage og tirsdage!). Derudover er der utrolig mange meget stejle små gader, som er så fine at udforske - lidt romantisk, men også noget man bør opleve mens man er ung og stærk i benene. ;) 

Jeg håber at I derude også har haft en fantastisk påskeferien og nydt den fuldt ud, nu er det jo allerede imorgen hverdagen begynder igen(!)
Jeg har taget nogle billeder af et par af de ting som jeg har købt i Lissabon, som jeg vil vise jer senere idag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar