09 april, 2012

Nye køb

Blanco og Nike

Et ukendt mærke og Blanco

Zara

Heldigvis havde min kæreste ikke noget imod, at jeg tog i tøj butikker et par gange, så derfor fik jeg købt et par ting (dette er kun nogle af dem). Jeg var helt forelsket i deres Zara butikker. De er slet ikke lige så rodede og uoverskuelige, som de er i DK, efter min mening. Udover den gule top købte jeg også en hvid en, som jeg vil vise senere, og som jeg har planlagt at bruge til dimensionen eller den sidste eksamen. 
Jeg blev så glad da jeg opdagede, at den sports bh jeg købte passede, for det sker så sjældent, og så kostede den her kun 10 euro(!!) og løbeskoene købte jeg simpelthen fordi jeg manglede det. Det par jeg havde før havde jeg haft i over tre år, og det er vist lidt for lang tid at have et par uden at skifte dem ud. Så jeg blev igen glad da jeg opdagede de her, som også sidder dejlig godt. Nu glæder jeg mig bare til at få dem afprøvet, når jeg engang bliver rask. Jeg er nemlig blevet ramt af en ond forkølelse, efter jeg kom hjem fra ferien, øvøv ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar