20 april, 2012

En lille souvenir og hverdags snak...


I Lissabon kunne jeg heller ikke lade være med at købe nogle små souvenir ting, som den her lille skål. De havde mange fine håndmalede ting, og derfor ville jeg havde sådan en med hjem! :)

De sidste par dag har været en smule hæktiske, og det regner jeg også med at det fortsætter med. Så derfor bliver jeg nok en smule inaktiv, nu må vi se... Men ikke destomindre har det været nogle sjove ting jeg har oplevet de sidste par dage. I søndags tog jeg til Århus med noget af min familie for at se Grease musical, hvilket var super hyggeligt og godt. Blev en smule skuffet over Sonny's præstation (ham der spiller Danny), men derudover synes jeg at det hele virkede rigtig godt. I Tirsdags var jeg i biografen med mine forældre for at se Hvidsten gruppen. (Altid lækkert med en gratis biograftur) ;). Filmen var også rigtig god, men meget MEGET sørgelig... Imorgen skal jeg arrangere "til middag hos" for tre veninder, hvilket fylder en del i hovedet. Så der er mange ting at se til for mit vedkommende, men mange gode ting, og jeg nyder det. :)

Håber i også har det godt derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar