02 januar, 2012

Nytår




Sådan så jeg ud nytårsaften og jeg var i super humør! (hvilket det sidste billede måske også indikerer). Efter min mening passer en sort fin kjole eller andet i sort, rigtig godt til nytårsaften, så længe der også er en eller to andre farver til at bryde det sorte med. Derfor havde jeg sort på nytårsaften. Buksedragten er fra H&M, og jeg bloggede om den i tidligere indlæg. Skoene er fra Mentor og er et lidt gammelt køb, men de er så behagelige at have på i byen, hvor man jo danser og stå op i flere timer i træk.
Størstedelen af min nytårsaften blev nemlig holdt i byen, hvor en veninde og jeg tog ind allerede klokken elleve, til en privatfest inden der blev åbnet for alle mulige mennesker. Inden byen spiste jeg med min familie, hvilket var så hyggeligt. Jeg nyder altid at være i selskab med familie nytårsaften, men som ung må der også ske lidt vildere ting end at hygge på sofaen, så derfor smuttede jeg i byen med veninder! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar