31 december, 2011

Udsalg og en lille julegave






Igår var jeg i byen for at overveje om ørevarmerne (som jeg skrev om i tidligere indlæg) skulle byttes til en anden farve. Jeg fandt ud af at den jeg har var den absolut flotteste, så det endte med at den røg med hjem igen.
Derudover fik jeg købt lidt udsalgstøj, for der er jo virkelig sat meget ned! :-) På det øverste billede er de bukser jeg købte. Jeg har tidligere lavet et indlæg, hvor jeg har dem på i sort. Men da jeg opdagede, at de også havde dem i mærkegrøn, og endda sat ned fra 250 til 100(!!) råbte de jo nærmest efter at blive købt. Under bukserne er der et billede af en julegave fra min søster, som jeg er SÅ glad for. Skjorten er fra H&M og sidder så dejligt. Under skjorten er der en buksedragt, som jeg købte til i aften (nytårsaften, yes!). Den er også fra H&M og var sat ned fra 179 til 100. Så et virkelig godt køb og den er så dejlig at have på. Det sidste billede viser en top som jeg også købte i H&M. Den var dog ikke sat ned, og kostede mig 100 kr, men jeg synes at den er så fin, så den blev jeg også lidt nødt til at købe... Udover dette fik jeg også købt mig en ruskinds/læder taske fra H&M, men glemte at få taget et billede af den, så det må blive en anden gang. ;-)

Det blev noget af en opremsning af indkøb og gave, men jeg er super glad for det hele og er sikker på at jeg ikke er den eneste der har skaffet sig en masse godter i dette udsalgs forløb!:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar