29 december, 2011

Julegaver




Jeg var heldig at få mange af de ting som jeg ønskede mig i julegave i år. Har fået lidt mange, så vil selvfølgelig ikke vise alle, men blot lige disse to ting. Ørevarmerne på øverste billede elsker jeg virkelig bare. De er i kaninpels og er købt i Buksecompanyet i Silkeborg. Ved dog ikke hvilket mærke det er, hvis de overhovedet har et mærke.. Imorgen skal jeg i byen for lige at se de andre farver man kan få dem i, der er nemlig flere forskellige brunlige farver som jeg lige vil se om de er bedre. Men hvis ikke der er flere, er jeg også glad for dem jeg har nu. ;-)
På billede to er min gave fra mine bedsteforældre, som er en grass vase fra Normann Copenhagen, i mellem størrelse. Jeg har længe syntes at vaserne var så flotte, men ikke selv købt dem, fordi de er tæmmelig dyre (synes jeg). Men nu hvor jeg har mellem størrelsen overvejer jeg også at købe den lille, eller ønske mig den lille i fødselsdagsgave, for tror det kunne se fint ud med to ved siden af hinanden..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar