20 december, 2011

Vila skønhed




Har brugt dagen i dag på at pleje tømmermænd og købe de sidste julegaver. Plejningen af tømmermændende (ja, på en tirsdag) skyldes jo, som sagt, at SRP'en er afleveret, hvilket så blev fejret for alle 3.g'ere i Silkeborgs natteliv - og sikken en fest!
Derfor valgte en gymnasieveninge og jeg at tage på en kineser restaurant for at spise en masse friture. ;-) Men inden kinesermaden, skulle jeg finde julegaver, hvilket så udviklede jeg til adskillige ture i diverse omklædningsrum. På trods af den næsten tomme bankkonto. Blandt de ting jeg prøvede var disse ovenstående bukser (og top) fra Vila. Jeg finder normalt aldrig noget inde i den butik, men denne gang faldt jeg virkelig over disse bukser. Og nu sidder jeg og siger øv over, at jeg må vente til den første, inden de kan blive mine...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar