27 december, 2011

Juledagene





Jeg har haft helt vildt travlt de sidste tre dage (d. 24., 25. og 26.) hvor det, som bekendt, har været juleaften, dagen efter tog jeg til julefrokost hos kærestens familie og dagen efter igen holdt min familie julefrokost, så jeg har virkelig ikke haft tid til andet. Har derfor også nået at spise alt for meget og siddet alt for meget ned, men også grint en masse. Det har været nogle skønne dage.
Nu kommer det hårde liv tilbage, da jeg skal på arbejde idag og resten af uden inden det bliver nytårsaften. Øv, men jeg må jo bare tænke på de dejlige penge der kommer ud af det. :-)

På billederne ses det jeg have på juleaftensdag, hvilket var en cardigan fra Zara og en buksedragt fra Weekday. Tog også lige et billede af mig og en kravlenisse, for at bringe lidt julestemning herind på bloggen. ;-) Det sidste billede viser det juletræ som jeg dansede rundt om juleaften med min dejlige familie. Det er ekstremt højt, hvilket billedet ikke viser godt nok, men det er ca dobbelt så højt som mig. Så er det sagt! Det var en rigtig dejlig aften. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar