14 januar, 2012

Weekend break



 

De to overstående billeder viser meget godt hvad min lørdag er gået med. 
Bagning af choko cupcakes med den lækreste nyfundende jordbær-flødeskums frosting! Mega lækkert. Også foldede min søster og jeg vores evner indenfor fodant pyntning (de røde sager på toppen). 

Senere på dagen valgte jeg at tage et kig på alle mine sko og kunne konstatere at jeg har hele 17 (and counting) forskellige par sko/støvler med hæl. Og elsker (næsten) dem alle lige meget. Her er der tale om alt lige fra fine støvler som på billedet til lækre stilletter.
Men ja, lige nu ser min "sko hjerne" kun frem til at skulle finde sko til galla, hvor der er en helt bestemt plan som jeg vil fortælle mere om senere. Men kan afsløre at der her er tale om meget pæne og dyre sko! 

Og som lille tilføjelse kan jeg fortælle at grunden til denne lille sko fortælling, er at jeg i torsdag fandt min gallakjole. Vildt lækkert at have den i hus så man ikke skal stresse over den (: Måske der kan komme et lille sneakpeak af den på et tidspunkt inden maj?? Det vil tiden vise.

2 kommentarer:

  1. Lovely shoes and the cupcake looks delicious!

    Kisses Anne
    http://annenobody.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Thank you, they were sooo good (:

    SvarSlet