24 januar, 2012

Rare sko



Tjaa, nu kommer der lige endnu et indlæg omkring sko, sådan kan det jo gå ;)
Jeg har nemlig i et stykke tid gået og småkigget efter et par praktiske og behagelige sko, som man skal kunne gå langt og rart i. Derudover må de jo også meget gerne være flotte, så jeg faktisk vil kommer til at bruge dem... Et rigtig godt bud på sådan nogle sko kunne for eksempel være skoene på denne collage.
Jeg er både ret vild med Nikes New Balance og Adidas' Spezial. Særligt de blålige og grønlige farver er jeg vild med, da de er lidt nede på jorden og fine i sig selv, efter min mening :). Et problem kunne dog godt være prisen på de fine sko, da jeg er lidt fattig for tiden, og har nogle fremtidige planer i ærmerne, som jeg også er ved at spare op til (hvilket jeg vil blogge om senere) :). Derfor må det nok vente lidt inden jeg får købt mig et par praktiske skønheder, selvom det er svært at vente(!)

De leopardplettede sko er forresten lidt sat ind for sjov. Jeg syntes lige at de fortjente en plads på bloggen, for at være så speciel, på trods af at have en basis skabelon - det er alligevel lidt blæret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar