03 januar, 2012

Nytårsfortsæt



Nu er det nye år godt og grundigt skudt igang, hvilket jo betyder, at mange folks nytårsfortsæt begynder - og håber på at de holder!
Normalt laver jeg ikke nytårsfortsæt, fordi man alligevel næsten aldrig kan holde dem - i hvert fald ikke i et helt år... Men i år vil jeg prøve med et par realistiske fortsæt, sådan så der er en mulighed for at jeg kan overholde det.
Først og fremmest har jeg et nytårsfortsæt som lyder på at løbe en tur, minimum to gange om ugen. Det er et mål som jeg er ret sikker på at kunne overholde, så derfor forsøger jeg mig med det, og billedet ovenover tog jeg idag inden en løbetur. ;-)
Derudover har jeg sat mig for at skrive mine drømme ned i en lille notesbog. Det lyder måske en smule underligt og meningsløst, men ikke for mig. Jeg har for et år siden været hos en håndlæser (på trods af at jeg ikke er helt igennem spirituel anlagt), og der 'læste' hun, at jeg ofte drømmer, og har meget livagtige drømme, hvilket er meget korrekt. Hun foreslog mig at skrive drømmene ned, fordi det i det lange løb vil give mening, og kan give noget for mig, som jeg kan bruge i livet og fortæller om mig selv. Mit problem er blot, at jeg kan gå hen og glemme at skrive dem ned, eller ikke have tid til det på de stressede dage. Derfor ser jeg begyndelsen på det nye år som en fornuftig start til ordentligt at komme igang med det, og se om det kan give mig noget, også fordi jeg synes, at det med drømme er meget fascinerende og spændende! :-)

ps. se endelig bort fra den ringe billedkvalitet og rodet i baggrunden, tak ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar