06 januar, 2012

Et dagens




Billederne her er taget igår, inden jeg tog i skole for første gang siden en lang periode. Jeg fik nemlig fri til at skrive SRP d. 5. december, hvorefter jeg fik juleferie - så man kan kalde det en meget forlænget juleferie, og så ikke helt alligevel, for der blev knoklet på den store opgave i de to uger der var sat af til den! :-) I hvert fald har jeg på billedet en ældre strik fra H&M på, nye gummistøvler fra vagabond, ny skjorte fra H&M som jeg også tidligere har lagt et billede ind af og til sidst bruger jeg en ny taske som jeg også købte til januarudsalget og heldigvis fungerer den også fint som skoletaske.
Da jeg havde planlagt at cykle i skole idag (i frostvejr!) trak jeg i det noget praktiske tøj, hvilket jeg ikke lige syntes var et billede værd, så derfor bliver det blot dette der kommer ind. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar