31 december, 2010

Nytår!

Nytårs kjolen, købt i H&M til blot 129 kr.

Et fnise billede da jeg ville tage et dagens (det endte ikke med et endeligt)

Til sidst et nytårs luftkys til alle derude. (Undskyld for de halvt trætte øjne..)

Det er nytårsaften i aften, og jeg bliver simpelthen snart nødt til at tage mig sammen til at gøre mig klar. Min dag står på at jeg skal støvsuge mit værelse, tage et langt bad, gøre mig klar, køre over til kæresten og hygge med lidt alkohol inden vi tager over til en hygge nytårsfest hvor der skal springes ind i det nye år med champagne og raketter, til sidst går turen nok ind til byen for at feste resten af natten. Det skal nok blive en dejlig aften. Kjolen er (som det er skrevet) billig og fra H&M, men jeg synes at den passer fint til nytårsaften hvor man ikke behøver at være fyldt op med glimmer og glitter når det alligevel er alle vejene omkring en. Desuden har jeg aldrig eget en 'the little black one' så i butikken syntes jeg at det var på tide. Det er jo en man altid kan bruge i fremtiden. 
Som det sidste blogindlæg fra mig i år, vil jeg ønske alle et godt og glædeligt nytår, jeg håber alle for en dejlig og tilfredsstillende aften. :) Vi ses i det nye år med tømmermands mad og alt for optimistiske nytårsfortsæt. ;)

(Billederne er taget igår aftes, jeg er langt fra i tøjet endnu...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar