06 december, 2010

Juleønsker og et lille undskyld

Spejlreflekskamera, iPod nano, Clean Start produkter, ringe fra Maria Black, rygsæk, Chanel neglelakker, filmen "The September Issue", pudderbørste fra Nilens Jord, parfumen Miss Dior Cherie, CDer; Tina Dickow, Kiss Kiss Kiss, Robyn., bogen "Vintage Shoes" af Caroline Cox.

Her er der et lille udsnit af de julegave ønsker jeg har i år. Og når jeg siger et lille udsnit, mener jeg rent faktisk et lille udsnit. For jeg har for en gang skyld formået at lave en meget lang og detaljeret ønskeseddel i år. Det eneste problem er at en del af tingene er ret dyre, hvilket min familie ikke er helt så glade for :b

Der er ellers efterhånden ved at være kommet rigtig julestemming i mig. Tror det må have noget at gøre med ALT den sne der er kommet. For der er dælme kommet meget! Den første weekend det begyndte at sne faldt der omkring 40 cm ved mig. Og det er ligesom det bare er forsat med at komme ned deroppe fra.
Men jeg skal lige love for jeg kommer i julestemning :D Jeg ser ligefrem frem til at ser julekalender med min søster hver aften. Også selvom om jeg nok har set Pyros en del gange nu.

Beklager at der ikke har været nogle indlæg i lang tid, men i sidste uge var der total lektie stres og ellers har jeg bare ikke haft så meget at skrive om. Men skal nok prøve at huske og skrive noget mere herinde fra nu af (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar