23 december, 2010

Lille update

(Fra en tur på Chaplin, Silkeborg)
(Nye varme fuglesokker)

Det er d. 23. december, jeg er lige kørt hjem fra arbejde, så nu skal der slappes af inden risengrøds spisning i aften (ftw) og over til kæresten derefter, det bliver så skønt at sove derover til julemorgen. :) Billederne repræsenterer lidt hvordan mine sidste par dage har set ud, men min nye varme sokker, som jeg fik i adventsgave og som er fra Top shop, jeg elskser dem. Og det andet billede er fra for to dage siden da jeg var i byen med en masse gymnasiemennesker mm. En sand julefest, hvilket jo passer meget fint når det er juleaftens dag imorgen(!) Jeg er slet ikke mentalt klar på det endnu, men julegaverne er købt og alt er klart, selv den røde neglelaker lagt (som det kan ses på det første billede.) Så nu kan d. 24. bare komme an. :b Rigtig glædelig jul alle sammen derude! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar