16 december, 2010

a black cake ..

Som helten i 2.s på Silkeborg gymnasium, tænkte jeg at jeg ville være den der bager kage til klassen til imorgen fordi vi der har den sidste biologitime i år, og fordi jeg er jo en mester i at bage kage... Så er det jo selvfølgelig dér man glemmer tiden imens kagen er i ovnen og hermed kan trække en semi sort kage ud af ovnen som mildest talt lugter af tørt kul, øv, hvor typisk(!) Men, det er nu ikke så slemt igen, siger jeg til mig selv, den kan jeg sagtens tage med i skole i morgen. Så må folk jo spise den eller ej, imens jeg håber på ikke at få sendt dræberblikke under biologitimen (ej det er pjat). Men min klasse er meget alvorlig omkring kage, det skal bare være godt, og det forstår jeg jo egentligt også godt, sådan er det jo bare? :')

Ingen kommentarer:

Send en kommentar