15 december, 2010

Julegaveønsker


Ligesom Ida synes jeg også lige at jeg ville kreere et lille juleønske indlæg i paint format, fordi jeg er så kreativ.. :) Jeg har haft lidt besvær med at finde ting jeg ønsker mig, måske fordi jeg har haft fødselsdag for et par måneder siden, det er et problem hvert år. (Næsten da.) Men jeg synes at det er gået okay nu, og ja, jeg mangler rent faktisk både et glattejern og et krøllejern. Jeg ejer et glattejern, men det er virkelig elendigt og et krøllejern sukker jeg stadig efter at få. Høretelefonerne er simpelthen et praktisk ønske, fordi jeg hader når de ryger ud af ørene når man løber, så nu vil jeg altså have nogle ordentlige nogle, som sidder fast! :) Det lille maleri er et Skagen maleri, dem er jeg virkelig fascineret af, synes at de er så smukke. Jeg har allerede det med den lille pige ved stranden så nu vil jeg bare lige have et til, for det kunne se flot ud sammen. Den lille sjove ting for neden til venstre er en fingerrings holder fra Lisbeth Dahl, i mit hoved er det altså en genial ting. Og det fede er at mange af hendes designs er forholdsvis billige(!) Bogen i midten er den ret nye bog om Marilyn Monroes liv, som hedder Fragmenter på dansk. Jeg synes at den lyder til at være meget spændende, og fordi jeg i lang tid har været fascineret og inspireret af hende, vil jeg super gerne læse den bog..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar