31 december, 2010

Burlesque








Alle billeder fra kino.dk

Her i juleferien var jeg inde og se filmen Burlesque sammen med min søster. Selvom filmen har fået rigtig dårlige anmeldelser tænkte vi, at vi ville tage chancen for hvor dårlig kan en musical film være?
Og jeg vil faktisk sige at jeg blev glædeligt overrasket. Jeg synes sangene var gode og jeg synes det var flotte kostumer og dansene var fantastiske! Hold op hvor nåede jeg at tænke "Gid jeg kunne det der!" mange gange gennem filmen. Måske blev min mening om filmen også lidt overskygget af at jeg synes den mandelige hovedrolle var vildt lækker! ;) 
Men alt i alt var filmen god hvis man ligger vægt på at det skulle være en musical, for manuskripet er ikke vildt godt. Og hele ideen har man set før.

Også vil jeg lige ønske rigtig godt nytår! Jeg er faktisk på vej ud af døren, skal fejre det nye år sammen med nogle veninder. Vender tilbage med et outfit i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar