29 marts, 2012

Silence


Jeg ved at der er en larmende stilhed fra min side af pt, og det skyldes nok grundlæggende travlhed i hovedet - det vil jeg i hvert fald kalde det...
Den sidste uge har jeg haft fri, fordi der har været terminsprøver på gymnasiet, hvor jeg tilfældigvis ikke skulle op i nogen prøver (hehe). Derfor har jeg været en tur i København for at besøge min søde storesøster. Imorgen tager jeg et kort smut til Århus for at hygge med Ida, min søde medblogger, og på søndag flyver jeg endelig til Lissabon med min søde kæreste. Alt køre altså på skinner, meeen alle de planer gør også, at der er mange ting igang på samme tid, og at jeg altså må holde tungen lige i munden. Det er især fordi jeg selv har planlagt alle turene, hvilket har været en særligt stor ting ved  turen til Lissabon, da jeg altid plejer at overlade alt det praktiske omkring ferier til andre, men denne gang er det mig der har sørget for det meste, hvilket jeg egentligt også synes er ret fedt! 

Men det er altså årsagen til stilheden... Der kommer nok ikke så meget mere fra min side af i en uges tid, men derefter vil jeg vende tilbage med lækre feriebilleder! Adeus :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar