17 marts, 2012

Lidt lækkert ...


Idag har jeg haft en af de der rare lørdage, hvor der ikke har været så mange planer, så jeg har virkelig haft tid til at hygge og lave sjove og fornuftige ting. Derfor besluttede jeg mig for, efter en dejlig løbetur, at bage muffins. Og efter at have set dette indlæg på Emily Salomons blog, syntes jeg at det var oplagt at afprøve opskriften, fordi den simpelthen ser alt for lækker og indbydende ud på hendes blog. Resultatet er da også blevet nogenlunde, i hvert fald lækkert! Med hensyn til udseendet kunne jeg altså ikke hamle op med Emilys kager, efter min egen mening, meeen nu bager jeg heller ikke så ofte igen, så den undskyldning synes jeg er rimelig nok. ;)

Her er et par billeder som jeg tog i løbet af den tid hvor jeg bagte kagerne. Og efter min mening er det ret så lækkert, både med jordbær og chokolade, uhm...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar