07 marts, 2012

Marni mani

Billeder fra hm.dk

Planen om at jeg ville vende tilbage med resultatet af frisør besøget, blev grundigt ødelagt af det halv voldsomme snevejr. Hvad ser der for det sner i marts måned? Vil have forår...

Men altså de ovenstående ting på billedet er de sager, som jeg virkelig godt gad at få fingerne i fra samarbejdet mellem Marni og H&M. Dog bliver det nok ikke til noget eftersom jeg kl. 10 i morgen (fra dette tidspunkt kan tingene købes i butik og på nettet), sidder midt i en engelsk termins prøve.. 
Det kan være man skal bestikke sin søster til at gå ind og købe det. Hmm, tror jeg da lige skal overvejes. 

Som det nok kan ses er det mest smykkerne fra kollektionen jeg er faldet for. Tøjet er vældig pænt, men nok ikke noget jeg ville få brugt. Håber især jeg på en eller anden måde fra fat i de gule øreringe! Krydser finger..  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar