04 marts, 2012

Lidt godt til håret

Med gode anbefalinger fra et par andre blogs, besluttede jeg mig i sidste uge for at investere i dette hårprodukt, og det skal lige tilføjes, at jeg ellers aldrig rigtigt køber ting til håret, om det så er i den ene eller den anden form. Men jeg læste lidt om den her, så kaldte hårolie, som skulle give håret glans og gøre det mindre kruset og sammenfiltret. Derfor tænkte jeg, at det lige kunne være sagen for mig, da jeg tit har problemer med, at mit hår hurtigt bliver filtret og har mange af de der små irriterende hår som aldrig rigtig vil side som de skal. Så derfor smed jeg 133 kr. efter olien her, inde på denne hjemmeside.

Jeg afprøvede olien ved at putte et par dråber i håret da det var håndklædetørt og så også en lille klat da det var tørt. Helt til at starte med må jeg sige, at jeg ikke rigtigt kunne fornemme den store forskel. Men efter et par timer kunne jeg godt fornemme det, ved at håret falder flot og ikke bliver filtret eller kruset af at gå en tur udenfor. Så jeg er alligevel ret glad for at jeg fik købt den her hårdims, selvom der ikke er meget i, i forhold til prisen på den. Men på den anden side skal man kun bruge så lidt af gangen. Så alt i alt et godt køb efter min mening, som kan anbefales! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar