01 april, 2011

Mhh min fredag aften..



.. bliver lige nu brugt på at spise nougatcupcakes med jordbær glasur, friske jordebær og vand melon. 
Mums, mums, mums!
Samtidig sidder jeg og ser x-factor finalen sammen med min søster, da vi sad i London fredag i sidste uge. Men mere om det en anden gang (:

Jeg kunne ikke forstå alt det "ballade" der var omkring cupcakes, men nu må jeg tilstå at jeg forstår det fuldt ud! Jeg må indrømme at jeg også er blevet grebet af cupcakes bølgen..
Men hvor er det altså bare fedt at bage dem :D Jeg er næsten lige så glad for at skulle lave som at spise dem. Og det siger ret meget, da jeg er ret kage glad. Men at man kan gøre dem så fine at man næsten ikke vil spise dem, synes jeg er så fedt. Og alle de fine pynteting man kan få til det.
Altså jeg kunne blive ved og ved... og det vil jeg også, altså med at bage dem :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar