18 april, 2011

dejlig dejlig påske


 
Okay, nu er der måske begyndt at gå lidt for meget kage i den.. meen nu er kage jo ret så fantastisk :D
Altså egentlig har billedet ikke rigtig så meget med min dag at gøre, eller jo skal bage senere. Igen med alt det kage :b
Egentlig ville jeg bare sige at jeg havde en plan om jeg der skulle blogges en del her i påsken, men den plan er da blevet helt ødelagt. Jeg skal nemlig bruge hele min ferie på at lave en dejlig masse lektier.Og på onsdag drager jeg i sommerhus med familien, hvor der selvfølgelig ikke er internet..
Så jeg skal helst nå at lave en eksamensopgave i teknologi historie færdig inden onsdag, da den kræver jeg har internet. Når den så engang er færdig står den på eksamensopgave i matematik, engelsk og dansk stil.
Ihh, hvor jeg dog bare elsker at have ferie..

Men det kan være det bliver til et par indlæg, eller det håber jeg da jeg ellers kommer til at gå helt i stå med bloggen. Tjekker ind senere med lidt mere kagesnak :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar