18 april, 2011

cupcakes igen igen (:



Så er kage snakken igang igen :b
Måske skulle jeg lige forklarer hvorfor det egentlig er at jeg bager 10 gange mere end normal lige for tiden. Til maj skal min lillesøster konfirmeres og har valgt at have et slags tema med cupcakes. Og det er selvfølgelig en utrolig god grund til at afprøve en masse opskrifter, synes både jeg og resten af familien som tvinges til at spise en del kage (:

Al det kagebagning har så også været ens betydning med en masse skyld træning. Og med det mener jeg, at jeg prøver at opveje den mænge usunde ting jeg spiser, men den mængde motion jeg dyrker. Så derfor skal jeg f.eks. i morgen til en times step i fitness, også kom jeg til at sige til min familie at jeg da lige ville cykle frem og tilbage. Det vil sige der lige bliver lagt ca. 21 km cykling oveni, for hvor nederen er det ikke lige hvis man ikke gjorde det nu hvor man har sagt man ville? I min familie ret nederen..
Derudover skal forsætte den dejlige lektielavning i morgen, meen det kan dog være at der lige kommet til at snige sig et London indlæg ind (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar