26 september, 2010

Back home (:

Så er jeg tilbage i Danmark. Eller har rent faktisk været det i et stykke tid, siden i torsdags. Og ved godt jeg ville skrive om det her,men har simpelthen været så udmattet siden jeg kom hjem. Tror kun lige jeg er ved at være udhvilet :b
Så den indlæg må komme senere.. Men her kommer der en lille smule om noget andet, men det var det eneste jeg lige kunne overkomme. Købte forresten også en lille ting der nede ;)

Jeg har længe ledt efter en pæn og stadig varm vinterjakke. Og det er rent faktisk et problem for mig hver vinter, da jeg aldrig finder den der helt perfekte jakke. Men jeg har fundet denne jakke nedenfor, på H&M.
Tror den er et rigtig godt bud på min vinterjakke i år.


Lige nu kan jeg så meget forestille mig denne jakke "bløde" mit look lidt op, da jeg har en tendens til at bliver lidt fin i tøjet. Og sammen med mine sko fra H&M ville det bliver perfekt (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar