19 september, 2010

asos indkøb

Image 1 of ASOS Elasticated Detail Mesh Body TopImage 1 of ASOS Elastic Detail Cowl Back Jersey Top
Jeg har været på rov i asos netshop endnu engang. Blandt de ting jeg har købt er der de her to sager. Når de stilles op ved siden af hinanden som her, minder de faktisk lidt om hinanden. Men det er ting som jeg mangler synes jeg - og jeg er lidt forelsket i de fikse detaljer og den enkelte sorte farve. Trøjen til højre var kun tilbage i str. 12, så jeg håber at den ikke er for stor, men jeg tror at den vil sidde helt fint som lidt oversize (og jeg håber!). Den sorte top er faktisk en body, og det er helt med vilje. Det virker måske underligt at gå med sådan en, det ved jeg ikke? Men nu må jeg jo finde ud af det. Jeg synes i hvert fald at den er skøn på modellen. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar