02 august, 2010

Stress....

Alt det i én taske?

Ja.. sådan ser mit værelse så ud når jeg prøver på at pakke til Skanderborg. Hmm, skal man være optimistisk og tage alt sit sommertøj med? Eller skal man kun tage varmt tøj med?
Det er de spørgsmål jeg har stillet mig selv hele morgen. Jeg tror dog at jeg er ved at have fundet en god blanding af sommertøj og praktisk tøj frem. Meen man kan måske fornemme på billedet at jeg er lidt mere optimist end praktisk. Jeg har jo selvfølgelig valgt at tage hat og solcreme med. Hvis det nu skulle vise sig at blive sommer ;)
Må nok indrømme at det stresser mig lidt at skulle få plads til alle mine ting i én enkelt taske??

Men jeg drager i hvert fald mod Skanderborg her til aften, så der kommer ikke til at være nogle opdateringer fra mig indtil på søndag (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar