11 august, 2010

Smukfest 2010 :D


Min oprindelige ide med dette indlæg var at jeg ville lave mit første dagens indlæg. Men hvad sker der så? Det begynder selvfølgelig at styrte ned lige da jeg træder ud af bussen (Mig og mit held).

Så dette indlæg blev omkring den dejlige Smukfest som jeg var på. Jeg skrev godt nok der ville komme noget om det i søndags, meen det er først nu jeg er ved at være udsovet igen ;)


Det var en helt fantastisk tur!
Jeg var der fra tirsdag aften til søndag formiddag. Og havde billet til alle dagene, så jeg fik hørt en masse godt musik.
Jeg hørte bl.a. Turboweekend (billedet ovenfor), Kiss Kiss Kiss, Selvmord, Dúné, Alphabeat og mange andre gode navne.
Jeg er ikke lige frem den mest camping glade person, men jeg skal helt bestemt på festival igen! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar