05 januar, 2011

Seneste køb ..




Øv for en klohånd på første billede, men det bliver ikke lige anderledes. ;) Jeg er ikke super dygtig til ofte at opdatere med nye køb, men her kommer lige et par stykker. (Endelig) har jeg præsteret at købe nyttige ting som jeg faktisk mangler, jeg har for eksempel længe ledt efter en skøn oversize ring, og endelig fandt jeg den (igen den på øverste billede) i Pieces i Silkeborg, og den har allerede været i brug et par dage i træk. Derudover fik jeg også købt udsalgs øreringene som er fra Bianco hvor de havde 2 for 1 i næsten hele butikken(!) Desværre var næsten alle udsalgs skoene i størrelserne 36 eller 40+, hvilket ikke fald i god smag hos mig... Nå, men til gengæld faldt jeg jo så de her øreringe, og det nederste billede er taget af mit øre idag med et af parene på. Jeg elsker at de er enkelte og i lækre farver, så de kommer helt sikkert også i brug! Ha en dejlig onsdag aften derude. :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar