21 oktober, 2010

Efterårsferie!

 
Ihh hvor er det dog sejligt at have ferie! Og vide at vi nu har overstået den længste skoleperiode uden ferie :D
Selvom jeg har ferie er det ikke blevet til så meget bloggeri da jeg lige pludselig fandt ud af jeg egentlig skulle mange ting..
Indtil videre har ferien stået på nogle dejlig hyggedage med veninde fra efterskole, lektier, fitness, fest med veninde fra klassen og så lige lidt flere lektier ;)
Idag har jeg tilbragt på følgende måde; været i bio sammen med mine søskende og se "grusomme mig", hvilket faktisk er en ret sød og sjov film (: Siden vi kom hjem har jeg lavet noget så kedeligt som at sorterer tasker i "gem" og i "ud" bunker.. Kom frem til det skræmmende resultat at jeg har 13-14 tasker jeg rent faktisk bruger.. Men har også lige fået tre nye som der vil  komme billeder af snart (:
Vil nu nyde resten af ferien og prøve at få blogget lidt mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar